مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-20پزشكي

آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به افتتاح بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی با 220 مترمربع زیربنا، گفت: ساختمان جدید اورژانس شاهرود نیز افتتاح خواهد شد.

- حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به طرح های ارتقای سطح درمان در شهرستان های شاهرود و میامی، بیان کرد: بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه در متراژ 220 مترمربع با حضور چهار نفر از اعضا هیئت علمی دانشگاه افتتاح می شود.

وی افزود: این افراد به عنوان مسئول فنی همراه کارکنان و تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در حوزه های آزمایشات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در مجموعه پلی کلینیک تخصصی مشغول به کار خواهند بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: این بخش با تعرفه دولتی و به جهت پوشش بیماران با آزمایشات متنوع بیوشیمی، هورمونی، میکروب شناسی، خون شناسی، با انجام انواع آزمایشات بیماران با مشکلات ناباروری و … راه اندازی شده است.

شیبانی با بیان اینکه بسیاری از آزمایش ها که سابقاً به آزمایشگاه های تهران ارجاع داده می شد از این پس در شاهرود صورت می گیرد، بیان کرد: این کار از وقت و هزینه گزاف و بی مورد شهروندان می کاهد.

وی از افتتاح ساختمان جدید اورژانس 115 شاهرود نیز خبر داد و گفت: 13 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و فردا طی مراسمی با حضور مسئولان به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود افتتاح می شود

آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود افتتاح می شود