مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-20سياسي

سردار قاآنی: اگر می خواهیم در مقابل استکبار، سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر می خواهیم در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیلی قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حسن ایرلو که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه های مختلف گذراند.

  سردار قاآنی با اشاره به رشادت های شهید ایرلو بیان کرد: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهیدش مبارزه مجاهدانه در راه خدا را از صحنه های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله به مرحله در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب و در بیش از سی سال گذشته در صحنه های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود این مرد قهرمان صحنه فداکاری برای انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی ادامه داد: اگر همه واژه هایی که برای این مرد بزرگ به کار گرفته شده را جمع کنیم، در واژه مقدس و معنای مقاومت می گنجد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید ایرلو مرد میدان مقاومت بود، تصریح کرد: او چه در دوره دفاع مقدس، چه در صحنه های مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت، چه حضور مستقیم در صحنه های مقاومت، چه در پشتیبانی از مظلومین مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی: اگر می خواهیم در مقابل استکبار، سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم

سردار قاآنی: اگر می خواهیم در مقابل استکبار، سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم