مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-20بين الملل

آماده جمع بندی مذاکرات هستیم


وزیر خارجه کشورمان، با اشاره به مذاکراتش با جوزپ بورل، گفت: به ایشان گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز و متون پیش رو، آماده جمع بندی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامیرعبداللهیان در نشست بغداد - 2 در بحرالمیت اردن، ضمن ایراد سخنرانی خود، به بیان نظرات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عراق، منطقه و برخی موضوعات بین المللی پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در سخنان خود، ضمن تاکید بر حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق، ابراز امیدواری کرد که در نتیجه تعامل و همکاری کشورهای حاضر در این نشست، منطقه خلیج فارس شاهد توسعه، آبادانی و ثبات بیشتری باشد.

امیرعبداللهیان، گفتگو و همکاری میان کشورهای منطقه برای رسیدن به یک فهم مشترک جهت نیل به ثبات، صلح و توسعه را نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت قطعی دانست.

وزیر خارجه کشورمان، توسعه همکاری های همه جانبه با کشورهای همسایه و از جمله کشور عراق را از اولویتهای جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده و بر حمایت همه جانبه کشورمان از دولت عراق تاکید نمود.

امیرعبداللهیان، با اشاره به ارتباط مستقیم آرامش و ثبات جمهوری اسلامی ایران و منطقه، سیاست بدون تغییر تهران را، دوری از جنگ و کمک به اعاده امنیت و ثبات در منطقه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده جمع بندی مذاکرات هستیم

آماده جمع بندی مذاکرات هستیم