مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-20اقتصادي

همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز با 128 دستگاه اجرایی


مدیر گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز از کنترل 60 تا 70 درصدی خروج ارز از کشور با انجام طرح های ارتباط با صنعت خبر داد و گفت: - در حال حاضر این دانشگاه با 128 دستگاه اجرایی استان خوزستان در بخش های مختلف علمی و پژوهشی همکاری دارد.

دکتر علیرضا دنه دفولی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این فعالیت ها در حوزه فنی و مهندسی و علوم اجتماعی و برای عارضه یابی و رفع عیوب انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسننا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی از تجهیز و ازدیاد برداشت میادین نفتی، بومی سازی فناوری اکتشاف میادین نفت و گاز، شبیه سازهای حفاری، بومی سازی فناوری های کاربردی لیزر مبنا و بومی سازی افزودنی های سیالات حفاری به عنوان مهم ترین فعالیت های حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز نام برد.

مدیر گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: از آذرماه سال گذشته تاکنون 133 قرارداد همکاری میان این دانشگاه و دستگاه های مختلف منعقد شده است که ارزش این قراردادها حدود 45 میلیارد تومان است.

همچنین هفت پایان نامه تقاضامحور به مبلغ 126 میلیون تومان در دانشگاه انجام شده است.

دنه دزفولی گفت: 10 قرارداد نیز از محل بودجه یک درصد پژوهشی سازمان ها در سال 1400 میان دانشگاه و دستگاه های اجرایی منعقد شده است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز با 128 دستگاه اجرایی

همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز با 128 دستگاه اجرایی