مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-20سياسي

فرمانده فراجا: دشمن اعتراضات مردم را به اغتشاش تبدیل کرد


فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس امروز به دنبال احقاق حق مظلومان است، گفت: بسیاری از کارکنان ایثارگر و فداکار ما در این راه جان خود را برای آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند.

- فرمانده فراجا با بیان اینکه پلیس امروز به دنبال احقاق حق مظلومان است، گفت: بسیاری از کارکنان ایثارگر و فداکار ما در این راه جان خود را برای آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان دوره دکتری و دافوس دانشگاه جامع علوم انتظامی امین و دانشگاه عالی دفاع ملی که در ستاد فراجا برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست این است که تمامی نقاط ضعف و مشکلات برای هرچه بهتر برگزار شدن مقاطع تحصیلی مطرح شود.

بحمدالله دانشگاه جامع علوم انتظامی امین و دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور اساتید مجرب از جمله ظرفیت های خوب مجموعه انتظامی کشور است و شما دانشجویان از این فرصت پیش آمده برای تحصیل و ارتقاء و پیشرفت خود در حوزه علمی باید بهره لازم را ببرید.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ان شاءالله با طرح جامع ساختار شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه علمی، دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی فراجا خواهیم بود، ظهارکرد: اهتمام بر موضوع رساله ها از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا: دشمن اعتراضات مردم را به اغتشاش تبدیل کرد

فرمانده فراجا: دشمن اعتراضات مردم را به اغتشاش تبدیل کرد