مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-20فناوري

تبدیل پردیس مشهد پارک فاوا به هاب تولید محتوا و خدمات ابری


رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.

- رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجعفر صدیق دامغانی زاده-مشاور وزیر ارتباطات و رییس پارک فاوا- از افتتاح پردیس رضوی پارک فاوا واقع در شهر مقدس مشهد، هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: پارک فاوا یک پروژه بزرگ در مشهد دارد که بهمن ماه هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پردیس جدید پارک فاوا در این شهر افتتاح می شود که این پردیس به هاب تولید محتوا و خدمات ابری تبدیل خواهد شد.

صدیق با بیان اینکه وزارت ارتباطات زمینی به مساخت 9 هکتار در شهر مشهد داشت که کمتر از یک سال گذشته، نیمی از آن به پارک فاوا تخصیص پیدا کرد، گفت: بهمن ماه و هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آن مجموعه، ساختمانی به مساحت 1600 متر آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: این ساختمان 20 سال نیمه ساز رهاشده بود که دی ماه سال گذشته این ساختمان را برای تکمیل در اختیار گرفتیم که بهمن ماه امسال با استقرار شرکت های فناور حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل پردیس مشهد پارک فاوا به هاب تولید محتوا و خدمات ابری

تبدیل پردیس مشهد پارک فاوا به هاب تولید محتوا و خدمات ابری