مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-20اقتصادي

تامین سوخت جایگزین برای مراکز صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس بر ضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر میدانشاهی با تشریح برخی از اقدامات هماهنگ شرکت گاز استان برای کاهش مصرف گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور و به منظور استمرار جریان در بخش های خانگی و عمومی ملزم به اعمال محدودیت مصرف در بخش صنعت هستیم.

وی با تاکید بر این موضوع که هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی به منظور تامین سوخت جایگزین انجام شده، اظهار داشت: با افزایش برودت هوا شاهد افزایش بی رویه مصرف در بخش خانگی هستیم و مشترکین پرمصرف خانگی در پلکان های 11 و 12 باید به کاهش مصرف اقدام کنند.

او با تاکید بر این موضوع که میزان مصرف در مولدهای مقیاس کوچک و گرماتاب هایی که در مکان های عمومی استفاده می شوند باید مدیریت شود، اظهار داشت: صنایع فولاد و سیمان با اعمال محدودیت مصرف روبرو هستند و این صنایع باید از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به تامین سوخت مایع جایگزین اقدام کنند.

سایر صنایع مانند کاشی و سرامیک، قند و شکر و کوره های آجر پزی محدودیت مصرف 50 درصد گاز را رعایت کنند و از سوخت دوم که از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین می شود، استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سوخت جایگزین برای مراکز صنعتی فارس

تامین سوخت جایگزین برای مراکز صنعتی فارس