مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-20سياسي

مشکلات حوزه های علمیه و طلاب خراسان جنوبی


مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: مشکلات حوزه های علمیه و طلاب استان در سفر مشاور رییس جمهور در امور روحانیت به خراسان جنوبی بررسی و مقرر شد که پیگیری های لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: مشکلات حوزه های علمیه و طلاب استان در سفر مشاور رییس جمهور در امور روحانیت به خراسان جنوبی بررسی و مقرر شد که پیگیری های لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن محمدی، امروز سه شنبه 29 آذر در گفتگویی رسانه ای با اشاره به برکات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی، گفت: مردم خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از آیت الله رییسی در بیرجند و نهبندان حماسه ای جدید خلق کردند و نشان دادند در همه صحنه های دفاع از انقلاب و نظام حضور پر معنایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به سفر مشاور رییس جمهور در امور حوزه های علمیه و روحانیت به خراسان جنوبی و برنامه های متعدد این سفر، افزود: جلسه ای با حضور حجت الاسلام دولابی و وزیر کشور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی با حضور جمع زیادی از روحانیون و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد که بسیار پر ثمر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه های علمیه و طلاب خراسان جنوبی

مشکلات حوزه های علمیه و طلاب خراسان جنوبی