مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-20اقتصادي

سردار مؤمنی: تصادفات سرویس های مراکز صنعتی با اجرای طرح پلیس یاران کاهش پیدا می کند


رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه یکی از تصادفات مهمی که هر ساله با آن روبرو هستیم مربوط به خودروهای سرویس های مراکز صنعتی است، گفت: به همین منظور طرح پلیس یاران با هدف کاهش تصادفات سرویس های مسافربری توسط پلیس راه کشور در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن مؤمنی رییس پلیس راه کشور در همایش پلیس یاران و بررسی موانع و چالش های سرویس های مسافربری که به همت پلیس راه استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تصادفات مهمی که هر ساله با آن روبرو هستیم مربوط به خودروهای سرویس شهرک ها، کارخانجات و مراکز صنعتی است.

وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از نیروی فعال کشور هر روز به وسیله این سرویس ها جابجا می شوند، افزود: باید نظارت جدی بر این سرویس ها انجام شود، به همین منظور طرح پلیس یاران با هدف کاهش تصادفات سرویس های مسافربری توسط پلیس راه کشور در دستور کار قرار گرفت که تأثیر بسزایی نیز در این حوزه را شاهد بودیم.

مؤمنی گفت: هم اکنون 30 هزار راننده سرویس شهرک ها و مراکز صنعتی در استان اصفهان فعالیت دارند که نقش پلیس یاران در همراهی رانندگان و پلیس بسیا مهم است.

رییس پلیس راه کشور با بیان اینکه شرکت ها، کارخانجات و مراکز صنعتی باید بر سرویس حمل و نقل و جابجایی کارکنان خود نظارت جدی داشته باشند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مؤمنی: تصادفات سرویس های مراکز صنعتی با اجرای طرح پلیس یاران کاهش پیدا می کند

سردار مؤمنی: تصادفات سرویس های مراکز صنعتی با اجرای طرح پلیس یاران کاهش پیدا می کند