مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-20سياسي

فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فرهنگ شهدا را ضامن بقای نظام دانست و گفت: گیلانی ها آماده استقبال از شهدای گمنام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فاطمیه استان گیلان برای هماهنگی مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت بویژه زنان است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان، بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در این کشور، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است و باید پررنگ شود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور بویژه گیلان، افزود: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مأنوس هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، بیان کرد: همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است

فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است