مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-20سياسي

شرایط برای ساماندهی معتادان متجاهر در خراسان جنوبی فراهم شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که اگر پلیس یک معتاد متجاهر را دستگیر کرد نگوییم که مکانی برای نگهداری او نداریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که اگر پلیس یک معتاد متجاهر را دستگیر کرد نگوییم که مکانی برای نگهداری او نداریم.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، امروز سه شنبه 29 آذر در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مواردی که می تواند وقوع سرقت را در خراسان جنوبی کاهش دهد، افزایش دوربین های مدیریت شهری است که این دوربین ها علاوه بر دوربین های در مبادی ورودی و خروجی شهرها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از علل مهم سرقت در خراسان جنوبی موضوع اعتیاد است، تصریح کرد: روزنه های امیدی برای ایجاد مرکز موضوع ماده 16 وجود دارد و مرکزی که اکنون برای این موضوع تعبیه شده یک مُسکن موقت است و باید چاره ای اساسی کرد.

وحدانی نیا با بیان اینکه با توجه به اینکه بخشی از سرقت ها مربوط به ساختمان های نیمه کاره است طرح جهش تولید مسکن باید پیوست انتظامی داشته باشد، افزود: در مورد کاهش وقوع سرقت رسانه های دیداری و شنیداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای ساماندهی معتادان متجاهر در خراسان جنوبی فراهم شود

شرایط برای ساماندهی معتادان متجاهر در خراسان جنوبی فراهم شود