مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-20سياسي

دغدغه های تربیتی دانش آموزان نشانه حیات است


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دغدغه های تربیتی دانش آموزان نشان از حیات آنان است زیرا کسی که تابع هرچیزی باشد زنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر باقر زاده بعد از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی دانش آموزان که به همت دفتر مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش استان البرز در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: این زنده بودن و دغدغه داشتن دانش آموزان در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی را باید با محور بصیرتی تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار تربیتی کار یک نفر نیست و مربوط به همه مردم است، خاطرنشان کرد: تربیت انسان با همه موجودات فرق می کند زیرا تربیت درونی است که بنای آن را گرایش، بصیرت و اراده انسان تشکیل می دهد.

وی بیان داشت: از 12 سال قبل عوامل مختلفی روی تربیت دانش آموزان همانند فضای مجازی، بازی انیمیشن، کتاب و فیلم، بازی رایانه ای، خانواده، کتاب درسی، معلمان و مربی تأثیر گذاشته است.

باقرزاده با بیان اینکه 32 میلیون نفر روزی 147 دقیقه بازی کامپیوتری انجام می دهند که این گرایش می تواند روی آن فرد اثر بگذارد، یادآور شد: در بازار ایران یک انیمیشن تولید شده است د رحالی که انیمیشن خارجی بیش از 2 هزار تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های تربیتی دانش آموزان نشانه حیات است

دغدغه های تربیتی دانش آموزان نشانه حیات است