مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-20اجتماعي

13 درصد دانش آموزان کشور در مدرسه های غیردولتی تحصیل می کنند


13 درصد دانش آموزان کشور در مدرسه های غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمود زاده عصر سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: مدارس غیردولتی در کمک به آموزش و پرورش نقش و مسئولیت بسیار مهمی را دارند.

وی با اشاره به تحصیل چهار میلیون دانش آموز در مدارس مراکز غیردولتی، مؤسسه های فراگیر، هیأت امنایی و مناطق آزاد تجاری اضافه کرد: 2 میلیون و 200 هزار نفر معادل 13 درصد دانش آموزان کشور در مدرسه های غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

محمودزاده با اشاره به تحصیل یک میلیون و 100 هزار دانش آموز به عنوان فراگیر در کلاس های زبان، کنکور، تقویتی افزود: یک میلیون و 100 هزار دانش آموز در مدرسه های هیئت امنایی و 230 هزار دانش آموز در مناطق آزاد تجاری هستند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش ادامه داد: توانمندسازی نیروی انسانی را در مدارس غیر دولتی دنبال می کنیم و تلاش شده تا معلمان دارای صلاحیت حرفه ای در این مدارس تدریس کنند.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردمی و مدارس هیئت امنایی، مردمی سازی حکمرانی آموزش و پرورش را به عنوان یک مدل جدید مطرح کرد و افزود: آموزش و پرورش امر حاکمیتی بوده و واگذاری آن به غیر ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد دانش آموزان کشور در مدرسه های غیردولتی تحصیل می کنند

13 درصد دانش آموزان کشور در مدرسه های غیردولتی تحصیل می کنند