مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-20سياسي

روایت دروغ دشمن باعث تحریک عواطف مردم شد


دشمن با تحریک و موج سواری بر احساسات و عواطف مردم به ویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب، قصد ایجاد سونامی رسانه ای داشت.

- مشهد - فرمانده هوا فضای سپاه گفت: دشمن با تحریک و موج سواری بر احساسات و عواطف مردم به ویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب، قصد ایجاد سونامی رسانه ای داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده، سه شنبه در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان برادر که به میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهدمقدس برگزار شد، با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قرآن کتاب زندگی و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در سایه سار قرآن کریم و نترسیدن به غیر قرآن، عزت، قدرت و استقلال پیدا می کنیم.

چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، باید جهاد تبیین را عملی کنند وی با اشاره به اهمیت این محفل که مزین به نور کلام وحی و حضور چهره های برتر قرآنی سپاه است تصریح کرد: باید چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف و فریضه الهی بیشتر عملی کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام جدید دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس های جاسوسی دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دروغ دشمن باعث تحریک عواطف مردم شد

روایت دروغ دشمن باعث تحریک عواطف مردم شد