مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:152022-12-20بين الملل

تقدیم پیام کتبی رییس جمهور ایران به پادشاه اردن


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست بغداد - 2 در اردن، شامگاه سه شنبه 29 آذرماه، با «ملک عبدالله دوم»، پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت و گو و رایزنی کرد .

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست بغداد - 2 در اردن، شامگاه سه شنبه 29 آذرماه، با ملک عبدالله دوم ، پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت و گو و رایزنی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسین امیر عبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از برگزاری موفق نشست بغداد- 2 توسط اردن، بر ضرورت توسعه همکاری های کشورهای منطقه جهت تقویت صلح، ثبات، امنیت و افزایش مراودات اقتصادی و تجاری تاکید کرد .

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، با تشریح زمینه های همکاری مشترک سیاسی و اقتصادی فیمابین، آمادگی ج ا ایران را برای گسترش روابط سیاسی و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با اردن اعلام کرد.

در این ملاقات که ولیعهد، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و برخی از مسوولان امنیتی اردن نیز حضور داشتند، پادشاه اردن با اشاره به نگاه توام با احترام مردم اردن به ایرانیان، خواستار آغاز فصل جدیدی از روابط دوجانبه وهمکاری های منطقه ای میان دوکشور شد و سرنوشت محتوم کشورهای مسلمان منطقه را در همکاری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم پیام کتبی رییس جمهور ایران به پادشاه اردن

تقدیم پیام کتبی رییس جمهور ایران به پادشاه اردن