مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-20سياسي

پویش «یلدای مهربانی» در خوزستان اجرا می‎ شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت در استان اجرا می‎ شود.

- اهواز- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش یلدای مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند تحت حمایت در استان اجرا می‎ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حافظ منصوری شامگاه سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: با توجه به فرارسیدن طولانی ترین شب سال (یلدا) در نظر گرفته شده تا شادی را به خانه نیازمندان هدیه ببریم و از این رو از نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می توانند همچون سال های پیش دوباره شرکت کرده و ایتام را هم سفره خود کنند.

وی افزود: مردم خوزستان می توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک های غیر نقدی خود را اهدا و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی با اشاره به روش های غیرحضوری پرداخت کمک های ویژه شب یلدا افزود: افراد نیکوکار از طریق شماره کارت 6037997950029802 نزد بانک ملی، کد دستوری #061*8877* سایت ekram.

emdad.

ir می توانند واریز کمک های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «یلدای مهربانی» در خوزستان اجرا می‎ شود

پویش «یلدای مهربانی» در خوزستان اجرا می‎ شود