مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-20اقتصادي

تنها 10 درصد آب انتقالی به تالاب قوری گل می رسد


مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم ترین مشکل انتقال آب به تالاب قوری گل، نفوذ آب است، گفت: تنها 10 درصد آب انتقالی به این تالاب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف غفارزاده عصر امروز سه شنبه در بررسی میدانی خود از آخرین وضعیت انتقال آب به تالاب قوری گل که به همراه محمد فرشکاران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، بر رفع چالش ها و مشکلات مسیرهای انتقال آب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کلیه مسیرهای تخریب شده نیازمند 300 میلیارد تومان برای لایروبی و اصلاح است، گفت: مسیرهای تخریب شده برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای اصلاح و بازسازی، بر اساس اولویت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی معرفی می شود تا اقدامات مقتضی در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: طول کل مسیر آبرسانی به تالاب قوری گل 33 کیلومتر بوده که تنها 13 کیلومتر آن به صورت کانال آب آور بوده و 20 کیلومتر آن به صورت سنتی در داخل بستر طبیعی قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه لوله گذاری کل مسیر آبرسانی، از تعمیر فاز به فاز مسیر تخریب شده و دارای نفوذ آب بالا خبر داد تا مشکل تالاب تا حدودی برطرف شود.

غفارزاده با بیان اینکه مهم ترین مشکل انتقال آب به تالاب قوری گل، نفوذ آب است، گفت: با توجه به آبرسانی حدود 17 کیلومتر از طریق بستر ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 10 درصد آب انتقالی به تالاب قوری گل می رسد

تنها 10 درصد آب انتقالی به تالاب قوری گل می رسد