مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-20سياسي

دهیاران برای دستیابی به منابع درآمدی پایدار برنامه ریزی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ملانوری معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عصر سه شنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی حکمرانی روستایی و مبانی تسهیلگری در فرمانداری شهرری با اشاره به اینکه کار خاک و محیط روستا ها .

- معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دهیاران برنامه ریزی مناسبی برای دستیابی به منابع درآمدی پایدار داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید ملانوری معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عصر سه شنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی حکمرانی روستایی و مبانی تسهیلگری در فرمانداری شهرری با اشاره به اینکه کار خاک و محیط روستا ها بسیار مقدس و روستایی ها مردمی کوشا هستند اظهار داشت: روستایی ها کسانی هستند که زحمت می کشند و کار و تولید می کنند، اما شاید در این مسیر کمترین حق الزحمه و دستمزد را دریافت می کنند در چنین محیطی کار کردن بدون شک توفیقی است.

ملانوری با بیان اینکه همه ما می دانیم که حال روستاهایمان خوب نیست و جایی که زمانی کانون تولید بوده، امروز به جایی تبدیل شده که خالی از سکنه است و بسیاری از آسیب ها از جمله حضور اتباع در آن ایجاد می شود گفت: ضروری است که دهیاران برنامه ریزی مناسبی برای دستیابی به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران برای دستیابی به منابع درآمدی پایدار برنامه ریزی کنند

دهیاران برای دستیابی به منابع درآمدی پایدار برنامه ریزی کنند