مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-20بين الملل

امیرعبداللهیان با پادشاه اردن دیدار و گفتگو کرد


وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - 2» در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

- وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست بغداد - 2 در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست بغداد - 2 در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری موفق نشست بغداد- 2 توسط اردن، بر ضرورت توسعه همکاری های کشورهای منطقه جهت تقویت صلح، ثبات، امنیت و افزایش مراودات اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین با تشریح زمینه های همکاری مشترک سیاسی و اقتصادی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش روابط سیاسی و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با اردن اعلام کرد.

در این ملاقات که ولیعهد، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و برخی مسوولان امنیتی اردن نیز حضور داشتند، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با اشاره به نگاه توام با احترام مردم اردن به ایرانیان، خواستار آغاز فصل جدیدی از روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان با پادشاه اردن دیدار و گفتگو کرد

امیرعبداللهیان با پادشاه اردن دیدار و گفتگو کرد