مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-20سياسي

عملیات پیش دستانه حمله به مقرتروریست ها، توطئه را در نطفه خفه کرد


عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.

- فرمانده نیروی هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان (برادر) که میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه قرآن کتاب زندگی و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در سایه سار قرآن کریم و نترسیدن به غیر قرآن؛ عزت، قدرت و استقلال پیدا می کنیم.

سردار حاجی زاده با اشاره به اهمیت این محفل که مزین به نور کلام وحی و حضور چهره های برتر قرآنی سپاه است، تصریح کرد: باید چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف و فریضه الهی بیشتر عملی کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به اقدام جدید دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس های جاسوسی دشمنان این کشور و نظام مقدس اسلامی بر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیش دستانه حمله به مقرتروریست ها، توطئه را در نطفه خفه کرد

عملیات پیش دستانه حمله به مقرتروریست ها، توطئه را در نطفه خفه کرد