مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-20پزشكي

درمانگاه شماره 2 روانسر بیش از 16هزار زیر پوشش دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با اشاره به فعالیت مراکز بهداشت در شهرستان روانسر، گفت: درمانگاه شماره 2 روانسر بیش از 16هزار زیر پوشش دارد که 2 هزار نفر آن روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محی الدین امینی مدیر شبکه بهداشت شهرستان روانسر شامگاه سه شنبه در جریان بازدید و پایش دوره ای از شبکه بهداشت روانسر اظهار کرد: جمعیت زیر پوشش درمانگاه شماره 2 روانسر حدود 16 هزار نفر است که 2 هزار نفر آن روستایی و 14 هزار نفر جمعیت شهری است.

وی با اشاره به اینکه سه خانه بهداشت و پنج روستای قمر در شهرستان فعال است، گفت: 162 مادر باردار تحت پوشش این مرکز است و مراقبت های پیش از بارداری به صورت روتین انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر تصریح کرد: چهار پزشک، چهار دندانپزشک و سه ماما در این مرکز حضور دارند که هر ماما 7 هزار نفر تحت پوشش دارد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کوهورت در این شهرستان تأسیس شده که جمعیت تحت پوشش آن افراد 35 الی 65 سال است و غربالگری سالمندان در این مرکز صورت می گیرد.

امینی با ابراز خرسندی گفت: خوشبختانه هیچ مرگ مادر بارداری در این شهرستان رخ نداده و پسماندهای عفونی بیمارستانی به صورت کاملاً اصولی و بهداشتی دفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه شماره 2 روانسر بیش از 16هزار زیر پوشش دارد

درمانگاه شماره 2 روانسر بیش از 16هزار زیر پوشش دارد