مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-20ورزشي

ورزش اولویت چندم مردم برای تغییر و استیضاح وزیر است؟


اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟ - چند روزی است که در میان خبرهای مجلس، گزارش هایی درباره تحرک برخی نمایندگان برای جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به گوش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ استیضاح یکی از ابزار قانونی در اختیار پارلمان برای پاسخگو کردن اعضای کابینه و دولت است تا به عنوان وکلای ملت بر عملکرد وزرا نظارت داشته و در صورت کمکاری، قصور، اشتباه یا ناتوانی بتوانند تغییراتی در دولت قوه مجریه ایجاد کنند.

  قطعا مجلس باید از این ابزار به ترتیب اولویت های کشور و مردم بهره بگیرد و رئوس نیازها و کمبودهای آحاد مردم را در تصمیمات حذفی خود لحاظ کند.

حالا سوال اینجاست که آیا در حال حاضر اولویت اصلاح و ایجاد تغییر در حوزه وزارتخانه های دولت، موضوع و مساله ، ورزش و حیطه تکالیف و مسوولیت های مرتبط با آن  است؟ اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می دهند؟ در عملکرد پرانتقاد حمید سجادی در وزارت ورزش بحثی نیست و در همین رسانه بارها وزیر ورزشی ، مورد انتقاد قرار گرفت و او نیز با اولین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش اولویت چندم مردم برای تغییر و استیضاح وزیر است؟

ورزش اولویت چندم مردم برای تغییر و استیضاح وزیر است؟