مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-20فرهنگي

ساخت چند فیلم سینمایی با نیم تریلیون تومان!


برخی از فیلم های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده اند، پیش بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل 50 میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان پذیر نیست وی تاکید کرد: - سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما با اشاره به لزوم حمایت دولت از اکران به جای حمایت از تولید، تأکید کرد در بروز شرایط فعلی نمی توان کم کاری صنوف را هم نادیده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سعید خانی تهیه کننده و مدیر شرکت پخش خانه فیلم در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط حاکم بر سینماهای کشور گفت: ما به عنوان پخش کننده زمانی که می خواهیم یک فیلم را اکران کنیم تنها تصمیم گیرنده نیستیم.

هر فیلم برای خود یک سرمایه گذار و تهیه کننده دارد که انتظار دارند در شرایط مناسب فیلم خود را اکران کنند، ما هم در چنین شرایطی نمی توانیم به آنها بگوییم بله شرایط برای اکران خوب است چرا که واقعاً در شرایط بسیار بدی قرار داریم و مردم دیگر تمایلی به سینما رفتن ندارند.

به همین دلیل است که نمی توان سرمایه ای که تا پیش از این 2 سال به دلیل کرونا خوابیده بود را در شرایطی اکران کنیم که مخاطب به سینما نمی رود و فیلم در گیشه موفق نخواهد شد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: نباید فراموش کرد که بحث کلان در زمینه مشکلات سینما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت چند فیلم سینمایی با نیم تریلیون تومان!

ساخت چند فیلم سینمایی با نیم تریلیون تومان!