مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-20حوادث

5 زن کارگر جان باختند


همزمان با فوت دو کارگر سردخانه بهار بروجن که در حادثه آتش سوزی مینی بوس دچار سوختگی شده بودند، شمار قربانیان این حادثه به پنج نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، ساعت 6:30 صبح روز 21 آذر ماه، وقتی خودروی ون حامل زنان کارگر سردخانه بهار در محور نقنه به سمت دهاقان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری در حرکت بود، ناگهان گاز پیک نیک که برای تولید گرما داخل ون روشن بود، دچار آتش سوزی شد.

همزمان دو کارگر (یک زن و مرد) قبل از قفل شدن در خودرو موفق شدند خود را از خودرو خارج کنند اما سایر کارگران با گسترده شدن آتش امکان فرار پیدا نکرده و در بخش انتهایی خودرو محبوس شدند.

در این حادثه یک کارگر زن به نام مقدس میرخانی 35ساله که حدود 35 درصد سوختگی داشت همان روز در بیمارستان جان باخت و 7 کارگر دیگر به نام های میترا بخشی زاده 40 ساله، خاطره رضایی 19 ساله، مریم بخشی پور ، زهرا چراغی ، شهلا فرهادی و خانم میرزاخانی و راننده خودرو که مصدوم شده بودند با وضعیت وخیم به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان؛ منتقل شدند اما خانم ها میترا بخشی زاده و خاطره رضایی که مادر و دختر هستند به ترتیب در فاصله یک روز در روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 آذر هفته گذشته با حدود 70 درصد سوختگی فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 زن کارگر جان باختند

5 زن کارگر جان باختند