مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:552022-12-20سياسي

ضرورت خلق روایت های حماسی از دل وقایع دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار «علی محمد نایینی» رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه شنبه) در آیین رونمایی از کتاب «زمین های مسلح»، - سردار نایینی گفت: گاهی نویسنده با انبوهی از روایت های گوناگون، متناقض و متفاوت روبه رو می شود که باید از بین آن ها روایت معتبر و خواندنی را استخراج کند و به خلق حماسه از وقایع دفاع مقدس بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار علی محمد نایینی رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه شنبه) در آیین رونمایی از کتاب زمین های مسلح ، سرمایه انسانی متعهد مومن و برخوردار از توانایی های حرفه ای را از باارزش ترین سرمایه ها دانست و اظهار داشت: امروز در جنگ روایت ها سرمایه انسانی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ کسانی که آقار بی بدیل خلق کرده و مجاهدت ها را ماندگار می کنند.

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه گلعلی بابایی از برجستگان عرصه روایتگری دفاع مقدس است، گفت: کمتر کسی داریم که هم محقق باشد و هم قلم وی مورد توجه جامعه باشد.

کمتر نویسندگانی هستند که بتوانند به خوبی از گنجینه اسناد جنگ و روایت ها را تطبیق دهند و اثر بی مانندی را خلق کنند؛ این توفیقات را خدا به گلعلی بابایی عنایت فرموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت خلق روایت های حماسی از دل وقایع دفاع مقدس

ضرورت خلق روایت های حماسی از دل وقایع دفاع مقدس