مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 03:502022-12-21اجتماعي

بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس های درس نداریم


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره آخرین وضعیت تامین وسایل گرمایشی مدارس کشور گفت: در همه نقاط کشور که گازرسانی شده و علمک گاز به مدرسه رسیده، - سامانه گرمایشی را اصلاح و استانداردسازی کرده ایم و تقریبا می توان گفت که در مناطق ذکر شده، بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس های درس نداریم.

حمیدرضا خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تامین وسایل گرمایشی برای مدارس کشور و کمبودهای موجود در این زمینه اظهار کرد: کمبودهایی وجود دارد و اگر کمبود هست مدیران مدارس به همکاران ما در ادارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: از آنجا که پیش بینی می کردیم با حاکم شدن فضای سرما بر کشور در فصل سرد، با کمبودها و مشکلاتی در برخی مناطق مواجه شویم، اعتباراتی را از یک ماه گذشته به این امر اختصاص دادیم و میان مناطق توزیع کردیم.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره مبلغ اختصاص یافته به این امر گفت: از محل بند ب ماده 65 قانون الحاق که مربوط به گاز است 725 میلیارد تومان در اختیار ما به منظور تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس با اولویت مناطق کم برخوردار قرار گرفت.

خان محمدی ادامه داد: در همه نقاط کشور که گاز رسانی شده و علمک گاز به مدرسه رسیده، سامانه گرمایشی را اصلاح و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس های درس نداریم

بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس های درس نداریم