مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-21سياسي

لزوم تلاش برای پاسخگویی به شبهات و مرزداری عقیدتی


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: باید خود را برای فهم و عمل به دین آماده و در جهت پاسخگویی به شبهات و مرزداری عقیدتی تلاش کنیم.

- آیت الله محامی در دیدار طلاب حوزه علمیه امام علی(ع) و جمعی از روحانیون و مبلغان شهرستان ایرانشهر افزود: دوران بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) دورانی سخت و فتنه ها سنگین بود در حالی که بسیاری از مردم در آن دوران سخنان ایشان در خصوص حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) را شنیده بودند و حتی در واقعه غدیر خم نیز یک مراسم رسمی برای انتصاب امام علی(ع) به جایگاه ولایت و امامت برنامه ریزی و این مراسم چندین روز طول کشید و افراد مختلفی برای بیعت نزد ایشان رفتند و اگر ولایت امام علی(ع) را تحت عنوان دوست معنی کنیم دیگر چه نیازی به این همه تشریفات بود.

امام جمعه زاهدان افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) یکباره اوضاع تغییر کرد به گونه ای که نه تنها حضرت علی(ع) را نپذیرفتند و برخوردهای بدی با ایشان شد و حضرت علی(ع) نیز بر اساس حکمت الهی و میثاقی که با پیامبر اکرم(ص) داشت باید این موارد را تحمل می کرد.

آیت الله محامی بیان داشت: دوران عمر حضرت فاطمه(س) کوتاه اما پر برکت بود و در روایتی اینگونه آمده است که ما ائمه حجت های خداوند بر مردم هستیم اما مادرمان زهرا(س) حجت بر ما و حجت بر حجت های الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای پاسخگویی به شبهات و مرزداری عقیدتی

لزوم تلاش برای پاسخگویی به شبهات و مرزداری عقیدتی