مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-21اقتصادي

زیرسازی قطعه دوم محور آق قلا-بندرترکمن


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 17 کیلومتر از تعریض محور آق قلا به بندرترکمن در تعهد راهداری بوده که هفت کیلومتر آن آسفالت و 10 کیلومتر دیگر هم زیرسازی شده است.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صنعت حمل و نقل جزو شریان های حیاتی اقتصاد کشور محسوب شده و نقش مهمی در رفاه و معیشت مردم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: 82 شرکت حمل و نقل کالا، 73 شرکت حمل مسافر و 17 شرکت فعال در ترانزیت و بین الملل در استان فعال بوده که جوابگوی نیازهای استان است و اگر تقاضای جدیدی باشد آمادگی افزایش تعداد شرکت ها وجود دارد.

وی از اجرای طرح راهداری ضربتی در استان خبر داد و گفت: در این طرح منظرسازی، پاکسازی، افزایش ضریب ایمنی به مدت سه ماه گذشته اجرا شده و در حال اجرا است.

مصدقی عنوان کرد: چند کارگاه عمرانی و فعال در زمینه روکش آسفالت استان داریم که یکی از آنها محور آق قلا- بندر ترکمن است که از دو طرف توسط راه و شهرسازی و راهداری در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طول محور را 34 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 17 کیلومتر از این مسیر از سمت آق قلا به بندرترکمن در تعهدات راهداری بوده که هفت کیلومتر آن آسفالت شده و 10 کیلومتر دیگر هم زیرسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی قطعه دوم محور آق قلا-بندرترکمن

زیرسازی قطعه دوم محور آق قلا-بندرترکمن