مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-21سياسي

توزیع 3 هزار بسته به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از توزیع 5 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ایلامی به مناسبت شب یلدا خبر داد.

- طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره طرح های ویژه شب یلدا و کمک به نیازمندان گفت: بسته های معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان ایلام به تعداد 3 هزار بسته توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که این بسته ها هم اکنون نیز در آستانه شب یلدا در سراسر استان در دست توزیع است افزود: این بسته های غذایی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروه های خیریه تدارک دیده شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یاد ماندنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستان ها و مناطق استان آمادگی دارند زمینه حضور این افراد در کار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان را در شب یلدا فراهم کنند.

طاهری به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره و ادامه داد: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 هزار بسته به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان

توزیع 3 هزار بسته به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان