مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-21اقتصادي

برآورد اولیه طرح جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان 7 هزار میلیارد تومان است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برآورد اولیه طرح جهاد آبرسانی را 7 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تکمیل این طرح، شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی به بیش از 97 درصد می رسد و جمعیتی بالغ بر 780 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برآورد اولیه طرح جهاد آبرسانی را 7 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تکمیل این طرح، شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی به بیش از 97 درصد می رسد و جمعیتی بالغ بر 780 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

قاسمی در بازدید از طرح های آبرسانی استان افزود: دریای عمان به عنوان تنها منبع آب پایدار، ظرفیت منحصر به فردی برای تأمین بخشی از کمبود آب شرب این استان خشک و پهناور محسوب می شود.

به گفته قاسمی، اجرای این طرح برای کاربری صنعت در کشور کلید خورد، اما در سال جاری برای تأمین آب صنعت و شرب سیستان و بلوچستان به قانون تبدیل شد که تحقق این مهم ناشی از پیگیری های استاندار، نمایندگان استان و همت بلند دولت و مجلس برای رفع کاستی های آبی سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح مطالعات تأمین آب 1432 روستای این استان از محل سدهای احداث شده و یا بستر غنی سفره های آب زیرزمینی دشت ها، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه طرح جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان 7 هزار میلیارد تومان است

برآورد اولیه طرح جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان 7 هزار میلیارد تومان است