مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-21پزشكي

اجرای طرح نظارتی در داروخانه های گلستان/ بازدید از 114 داروخانه


مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه داروخانه در استان طی دو هفته خبرداد و گفت: در این طرح از 114 داروخانه بازدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی حسام، شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به افزایش شکایات مردمی و با عنایت به گرانی و نحوه عرضه نامناسب دارو از سوی برخی از داروخانه ها و افزایش مشکلات بیماران، نظارت ویژه بر این حوزه در دستور کار گشت های مشترک این اداره کل قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: طرح ویژه نظارت بر داروخانه ها با همکاری بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان های تابعه از تاریخ 12 آذر به مدت دو هفته در مرکز استان و شهرهای تابعه برگزار شد.

حسام بیان کرد: در این طرح دو هفته ای بیش از 114 داروخانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت و برای متخلفان پرونده تشکیل و در شعب تعزیرات حکومتی در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان از همه هموطنان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، قاچاق دارو و یا سایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن یا سامانه اینترنتی به تعزیرات حکومتی یا دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی در داروخانه های گلستان/ بازدید از 114 داروخانه

اجرای طرح نظارتی در داروخانه های گلستان/ بازدید از 114 داروخانه