مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-21فرهنگي

برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان


شهردار بهارستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز روند اجرایی جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی، گفت: این جشنواره در دو بخش ویژه شهرداری های سراسر کشور و عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد شبانی شهردار بهارستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز روند اجرایی جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش ویژه شهرداری های سراسر کشور و عموم شهروندان برگزار خواهد شد.

  وی افزود: برای شرکت در این جشنواره می بایست هم وطنان گرامی و مدیران محترم شهرداری ها در سراسر کشور تا سی ام دی ماه 1401 آثار تولید شده خود در زمینه فرهنگ شهروندی را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرداری بهارستان اصفهان ارسال کنند.

شبانی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک ارتباط سازنده بین هنرمندان و شهرداری ها در زمینه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن، ایجاد یک گنجینه از مجموعه تولیدات شهرداری های کشور و همچنین آثار هنرمندان بزرگوار و توانمند جمهوری اسلامی ایران از جمله آثار این جشنواره خواهد بود.

شهردار بهارستان ابراز امیدواری کرد که پس از پایان این جشنواره، مجموعه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ، در اختیار کلیه شهرداری های سراسر کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان

برگزاری جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی به میزبانی شهرداری بهارستان اصفهان