مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-21اقتصادي

10 زنجیره مرغ در مازندران فعال است/ ذخیره سازی 15 هزار تن مرغ


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به این که 10 زنجیره کامل مرغ و طیور اعم از لاین در استان گفت: بازار مرغ در استان متعادل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی سه شنبه شب در گفتگوی خبری شبکه طبرستان با اشاره به این که مازندران داری حلقه کامل زنجیره طیور از لاین تا عرضه در بازار است، اظهار داشت: 10 زنجیره بزرگ، 19 کشتارگاه و دو هزار و 124 واحد تولیدی مرغ و طیور با 28 هزار پرورش دهنده در استان فعالیت دارد.

وی با اظهار این که دو شب قبل 981 هزار قطعه مرغ در استان کشتار شده است، افزود: همچنین 131 هزار قطعه مرغ به صورت زنده به تهران استان شد و مجموع گوشت استحصال شده 735 بوده است.

وی با بیان این که بخشی از گوشت مرغ قطعه بندی و بخشی نیز به صورت مرغ گرم وارد بازار تهران و استان می شود، گفت: روزانه 250 تن مرغ در بازار استان عرضه می شود.

عنایتی با اشاره به وجود تعادل در بازار یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام طبق برنامه قرار است امسال 16 هزار تن مرغ ذخیره سازی کند که تاکنون 15 هزار و 100 تن مرغ مازاد را جمع آوری و ذخیره کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی روند جوجه ریزی و تولید را در استان روبه رشد بیان کرد.

114 میلیون قطعه جوجه ریزی می شود عطاء الله حسن زاده مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران نیز با اشاره به این که 11 درصد مرغ کشور در استان تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 زنجیره مرغ در مازندران فعال است/ ذخیره سازی 15 هزار تن مرغ

10 زنجیره مرغ در مازندران فعال است/ ذخیره سازی 15 هزار تن مرغ