مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-21اقتصادي

قرص روان گردان جدید در بازار مخدر ایران


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف یک نوع قرص جدید اکستازی روان گردان در ایران خبر داد و گفت: این قرص به فاصله سه ماه از تولید آن در اروپا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار محمد مسعود زاهدیان گفت: با توجه به شرایطی که جدیداً در افغانستان شکل گرفته است، تولید شیشه در آن افزایش یافته است که با توجه به این تولید بالا، قیمت شیشه نیز کاهش یافته است؛ این امر باعث می شود که با توجه به افزایش قیمت موادمخدر سنتی، گرایش به مصرف شیشه افزایش یابد.

وی افزود: این خطر جدی است که مصرف کنندگان موادمخدر را تهدید می کند تا به سمت مواد پر خطرتر گرایش یابند و یا شاهد افزایش چندمصرفی موادمخدر مثل شیشه با تریاک، شیشه با هرویین و… باشیم؛ در واقع این ها از مخاطراتی است که در مقطع زمانی فعلی شاهد هستیم.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد ادامه داد: مصرف مواد شیمیایی، قرص های روان گردان و همچنین گل در بین جوانان در حال افزایش است و در دنیا نیز شاهدیم که ماری جوانا از مصرف نسبتاً بالاتری برخوردار است.

زاهدیان با بیان اینکه فاصله تولید برخی از روان گردان ها تا مصرف آن بسیار کاهش یافته است، گفت: اخیراً گزارشی از پلیس دریافت کردیم که نشان می داد نوع جدیدی قرص اکستازی روان گردان به فاصله سه ماه از تولید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص روان گردان جدید در بازار مخدر ایران

قرص روان گردان جدید در بازار مخدر ایران