مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-21اجتماعي

توزیع 3000 سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های نیازمند در ایلام


شب یلدا حدود 3000 سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های مددجو و نیازمندان با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه امیرالمومنین(ع) استان و گروه های خیریه توزیع می شود.

- ایسنا/ایلام شب یلدا حدود 3000 سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های مددجو و نیازمندان با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه امیرالمومنین(ع) استان و گروه های خیریه توزیع می شود.

رضا طاهری ، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در شب یلدا حدود 3 هزار سبد غذایی و خوراکی شامل میوه، شیرینی ، تنقلات،مرغ ،برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر ، سپاه استان و گروه های خیریه تدارک دیده شده ، در بین خانواده های مددجو و نیازمندان استان توزیع می شود.

وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و گفت: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی ، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستانها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده های نیازمند خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های نیازمند در ایلام

توزیع 3000 سبد غذایی و خوراکی در بین خانواده های نیازمند در ایلام