مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-21سياسي

مردم از عملکرد بانک ها ناراضی هستند/ مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند


فرماندار شهرستان بناب به برخی از موارد منجر به نارضایتی مردم شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات نباید تنگ نظرانه عمل کنند و کمبود نقدینگی در خودپردازها که پیش از این هم در مورد آن مکاتبه شده است باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی فرماندار و رییس شورای اداری بناب صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی اظهار کرد: رییس جمهور محترم همواره نسبت به ولی نعمت بودن مردم تأکید دارند و در سفر اخیر ایشان به خراسان جنوبی نیز دستور ویژه در زمینه تکریم ارباب رجوع صادر کردند.

وی افزود: مسئولان و کارکنان ادارات باید منش و رفتار رییس جمهور را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع را به عنوان تکلیف اداری قلمداد کنند.

لعلی به برخی از موارد منجر به نارضایتی مردم شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بانک ها در اعطای تسهیلات نباید تنگ نظرانه عمل کنند و کمبود نقدینگی در خودپردازها که پیش از این هم در مورد آن مکاتبه شده است باید رفع شود.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب سپس با تأکید بر اینکه هجمه همه جانبه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر پیش از این سابقه نداشت؛ تصریح کرد: فضای آرام شهرستان بناب طی سه ماه گذشته به معنای نبود اراده برخی فریب خورده های شهرستان برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از عملکرد بانک ها ناراضی هستند/ مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند

مردم از عملکرد بانک ها ناراضی هستند/ مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند