مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-21ورزشي

مشکلات بانوان ملی پوش پارابدمینتون برای حضور در رقابت های ورزشی


بانوی ملی پوش پارابدمینتون ایران گفت: در مسابقات جهانی امارات، با وجود کمبود امکانات، بهترین نتیجه را کسب کردیم.

- ایسنا/قم بانوی ملی پوش پارابدمینتون ایران گفت: در مسابقات جهانی امارات، با وجود کمبود امکانات، بهترین نتیجه را کسب کردیم.

اقدس زالی پور، ملی پوش شیرازی تیم پارابدمینتون کشور، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ورزش پارابدمینتون ایران را در مقایسه با سایر کشورهای جهان، ضعیف ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای مثال در کشور کره جنوبی ورزشکاران ملی پوش با هزینه فدراسیون بطور دائم در اردو هستند و بدنسازی، برنامه غذایی، تمرینات و مسابقات منظم دارند، ولی ما تنها دو جلسه در هفته تمرین داریم و در سال فقط یک مسابقه قهرمانی کشور را شرکت می کنیم، با این وجود خردادماه امسال و در اولین حضورمان در مسابقات جهانی امارات، به همراه فاطمه بلورکش ، در مسابقه تیمی مقام سوم را کسب کردیم.

وی افزود: البته که از سوی هیات استان حمایت های خوبی صورت گرفته و مربی ما برای پیشرفتمان تلاش زیادی می کند ولی قطعا اگر تمرینات و مسابقات بیشتری داشته باشیم و امکانات کافی در اختیار ما باشد پتانسیل کسب نتایج بهتر را خواهیم داشت.

زالی پور خاطرنشان کرد: از سال 95 ورزش پارابدمینتون را آغاز کردم و در مدت چهار دوره ای که مسابقات کشوری برگزار شده، در کلاس wh1 مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بانوان ملی پوش پارابدمینتون برای حضور در رقابت های ورزشی

مشکلات بانوان ملی پوش پارابدمینتون برای حضور در رقابت های ورزشی