مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-21پزشكي

جوانان سیاه پوست بیشترین سهم را در میان قربانیان جوان سلاح گرم در آمریکا داشته اند


افزایش مرگ و میر ناشی از سلاح گرم در میان جوانان آمریکایی هزینه نامتناسب و غیریکسانی را به جامعه سیاه پوستان این کشور تحمیل کرده است.

- افزایش مرگ و میر ناشی از سلاح گرم در میان جوانان آمریکایی هزینه نامتناسب و غیریکسانی را به جامعه سیاه پوستان این کشور تحمیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، بر اساس نتایج یک مطالعه جدید، 47 درصد از تلفات ناشی از به کار گیری سلاح گرم در سال 2020 که کودکان و نوجوانان قربانی آن بوده اند به جامعه سیاه پوستان تعلق داشته است.

به موجب داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، سهم سلاح گرم در سال 2020 از تصادفات وسایل نقلیه موتوری پیشی گرفت و به علت اصلی مرگ و میر در میان کودکان و نوجوانان ایالات متحده تبدیل شد.

مطالعه ای که نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد از این داده ها برای مقایسه تناسب این تلفات در بین گروه های نژادی و قومی استفاده کرد.

محققان مؤسسه ملی نظارت بر سلامت اقلیت ها و نابرابری های بهداشتی در ایالات متحده آمریکا به همین منظور روند مرگ و میر ناشی از اسلحه در میان کودکان سیاه پوست و سفیدپوست 1 تا 19 ساله در دراز مدت و نیز داده های مربوط به جوانان اسپانیایی تبار، جوانان بومیان آمریکایی، آسیایی ها و جوانان جزایر اقیانوس آرام را که طی سال های 2019 تا 2020 جمع آوری شده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان سیاه پوست بیشترین سهم را در میان قربانیان جوان سلاح گرم در آمریکا داشته اند

جوانان سیاه پوست بیشترین سهم را در میان قربانیان جوان سلاح گرم در آمریکا داشته اند