مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:212022-12-21پزشكي

4 طرح بهداشت و درمان شاهرود افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از افتتاح چهار طرح بهداشت و درمان شامل انبار دارویی، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی و ساختمان اورژانس در این شهرستان خبر داد.

- حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از افتتاح چهار طرح بهداشت و درمان در شاهرود خبر داد و بیان کرد: افتتاح ساختمان انبار دارویی به مساحت 450 متر مربع یکی از این طرح ها است که برای آن پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این طرح از اعتبارات وزارت بهداشت و بخش دیگر از محل خیران شاهرودی تأمین شده است، افزود: افتتاح ساختمان آزمایشگاه ژنتیک مولکولی در ساختمانی به وسعت 150 متر مربع و اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارتخانه و خیران از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه نیز هستیم، گفت: این آزمایشگاه در متراژ 220 مترمربع با حضور چهار نفر از اعضا هیأت علمی دانشگاه به عنوان مسئول فنی و با کارکنان و تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی درحوزه های آزمایشات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح بهداشت و درمان شاهرود افتتاح شد

4 طرح بهداشت و درمان شاهرود افتتاح شد