مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-21سياسي

آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از 30 سال


نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از 30 سال صورت گرفت، گفت: این سد در تامین آب مورد نیاز شهرستان موثر است.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات مردم دامغان در بخش آب و درمان و راهسازی و… بیان کرد: اضافه شدن 15 پزشک متخصص و سه پزشک فوق تخصص به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان یکی از اقداماتی است که در روزهای جاری صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود پزشک از جمله مشکلات مردم شهرستان دامغان بود، افزود: مردم بعضاً می بایست برای ساده ترین امور درمانی به سمنان و شاهرود و تهران مسافرت کنند که این کار را دشوار می کرد.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه بودجه 20 میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان دوم در سال جاری اخذ شد، تاکید کرد: کارشکنی ها و سنگ اندازی های بی سابقه برای اجرایی نشدن این طرح شگفت آور و تأسف بار بود اما باید گفت که امروز نیازها و مطالبات مردم اولویت دارد.

علیزاده برمی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی پس از 30 سال انجام شد، تاکید کرد: تأمین آب یکی از مسائلی است که در این شهرستان مورد دغدغه مردم و مسئولان است که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شاهد ورود سد به مجموعه منابع آبی شهرستان شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از 30 سال

آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از 30 سال