مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-21اجتماعي

توسعه و تجهیز پژوهشکده معلم فارس با کمک شهرداری شیراز


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه فارس در پژوهش و درس کاوی جزو استان های برتر و مجری سند تحول است، از انعقاد تفاهمنامه ای با شهرداری شیراز برای تجهیز و توسعه پژوهشکده معلم خبر داد.

- محمدخلیل عسکری در آیین بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از معلمان برگزیده پژوهشی فارس، گفت: در راستای اجرای سند تحول، تفاهمنامه هایی با دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها امضا و مبادله کرده ایم که یکی از آنها، توسعه و تجهیز پژوهشکده معلم با همکاری شهرداری شیراز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری گفت: براساس تفاهمنامه ای که با شهرداری شیراز مبادله شد، با تامین 30 میلیارد تومان از سوی شهرداری، 40 میلیارد تومان توسط آموزش و پرورش و 30 میلیارد تومان از محل فروش املاک آموزش و پرورش، پژوهشکده معلم فارس و پژوهشگاه های دانش آموزی در زمینه تجهیزات تقویت می شود.

عسکری با اشاره به وجود پژوهشگران مطرح در استان فارس، گفت: با توجه به محوریت استان فارس در بحث پژوهش و در راستای سند تحول، کار پژوهشی را به پیش می بریم و وزیر آموزش و پرورش نیز بر محوریت استان فارس در پژوهش ها تاکید کرد.

وی با اشاره به توصیه های هفتگانه رهبری در بیانیه گام دوم و ضمن یادآوری اینکه اولین توصیه تولید علم و فناوری است، افزود: در این بیانیه آمده که؛ دو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تجهیز پژوهشکده معلم فارس با کمک شهرداری شیراز

توسعه و تجهیز پژوهشکده معلم فارس با کمک شهرداری شیراز