مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-21سياسي

بوشهر آشیانه بالگرد هلال احمر ندارد


دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر مجهز به بالگرد امدادی است اما با وجود برخی مشکلات آشیانه این بالگرد ایجاد نشده است که امیدواریم هر چه زودتر این مهم به سرانجام برسد.

- ایسنا/بوشهر دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر مجهز به بالگرد امدادی است اما با وجود برخی مشکلات آشیانه این بالگرد ایجاد نشده است که امیدواریم هر چه زودتر این مهم به سرانجام برسد.

یعقوب سلیمانی چهارشنبه 30 آذر در نشست با استاندار بوشهر با قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه استانداری بوشهر با مجموعه هلال احمر گفت: توجه به حوزه های فعالیتی هلال احمر بویژه رفع مشکلات پایگاه های امدادی به سرعت و کیفیت ارائه خدمات در زمان حوادث و بحران ها کمک موثری می کند.

وی با اشاره به حضور خود در استان بوشهر افزود: کارگاه آموزشی فرماندهان تیم های سحر سازمان جوانان به میزبانی استان بوشهر به صورت منطقه ایی برگزار شد که این جوانان بالغ بر 5000 نفر را در حوزه های آسیب های روحی و روانی که در حوادث ایجاد می شود آموزش می بینند که در زمان بحران ها بتوانند در این مسیر نیز ایفای نقش کنند،کما اینکه این فعالیت در سیل سال 98 و همچنین حادثه متروپل نیز مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر آشیانه بالگرد هلال احمر ندارد

بوشهر آشیانه بالگرد هلال احمر ندارد