مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-21بين الملل

آمریکا ادعا کرد: ایران از بازگشت متقابل به برجام عقب نشینی کرد


سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با تکرار مواضع مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی ایران تاکید کرد که برجام در حال حاضر در دستور کار دولت نیست و آنها روی ناآرامی ها در ایران متمرکز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ند پرایس سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازگشت به تواق هسته ای با ایران در حال حاضر اولویت چندم دولت است؟ اظهار داشت: ما چند ماه است که می گوییم برجام در دستور کار نیست.

البته مواردی وجود داشته که فکر می کردیم در آستانه بازگشت متقابل به پایبندی به برجام بوده ایم اما متوجه شدیم که ایرانی ها به توافقی که روی میز بود پشت کرده اند، توافقی که به هر حال توسط بقیه تایید شده بود.

بنابراین، ماه هاست که در دستور کار ما قرار نگرفته و تمرکز ما نبوده است.

بنابر گزارش وب سایت رسمی وزارت امورخارجه آمریکا، ند پرایس در ادامه مواضع مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کشورمان و با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین گفت: از سپتامبر، مطمئناً تمرکز ما بر دفاع از آزادی های اساسی مردم ایران و مقابله با مشارکت نظامی ایران با روسیه و حمایت این کشور از روسیه در تهاجم وحشیانه اش به اوکراین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ادعا کرد: ایران از بازگشت متقابل به برجام عقب نشینی کرد

آمریکا ادعا کرد: ایران از بازگشت متقابل به برجام عقب نشینی کرد