مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-21پزشكي

گرمابخش سلامت آفرین این روزها


استفاده از کرسی در فصل سرد موجبات گردش خون متعادل، گرم شدن بدن و کاهش رطوبت اضافی را فراهم می آورد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: استفاده از کرسی در فصل سرد موجبات گردش خون متعادل، گرم شدن بدن و کاهش رطوبت اضافی را فراهم می آورد.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کرسی تنها یک دستگاه گرم کننده نیست بلکه در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد و آن به خاطر تاثیر فراوان آن در سلامتی دارد.

وی با بیان اینکه این وسیله گرمابخش لحطه های خانوادگی است که البته فوایدی نیز برای آن به اثبات رسیده است، افزود: پیشگیری از ابتلا به واریس پا و کمک به سلامت دستگاه گوارش و شکم و پیشگیری از یبوست از فواید کرسی است که البته به همین علت در گذشته ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نواب زاده با بیان اینکه فردی که در گرمای کرسی قرار می گیرد حرارت لازم در فصل سرما به اعضای بدنش می رسد از ایجاد مشکلات ناشی از سرما پیشگیری می کند، تصریح کرد: حرارت کرسی به اعضای بدن رسیده و مانع ورود ویروس ها به بدن می شود.

این متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه سرمای محیط موجب انقباض عضلات و بسته شدن منافذ پوستی و انقباض رگ های بدن می شود، تصریح کرد: با استفاده از کرسی، گردش خون به سمت اعضای حساس و حیاتی بدن مانند قلب و مغز می رود تا اعضای حیاتی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمابخش سلامت آفرین این روزها

گرمابخش سلامت آفرین این روزها