مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-21سياسي

اعلام برنامه های یلدایی تهران


شهرداری تهران در قالب ویژه برنامه های متنوعی به استقبال بلندترین شب سال و آغاز فصل زمستان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه های یلدایی شهر تهران گفت: هم زمان با فرارسیدن شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال و آغاز فصل زمستان، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران فرصت را مغتنم شمرده و با تدارک ویژه برنامه های فرهنگی با رنگ و بوی یلدایی، به استقبال این شب ها می رود.

وی از اجرای برنامه های فرهنگی متنوعی به مناسبت این ایام در سطح مناطق 22گانه خبر داد و افزود: گذر پاییزی معابر با برنامه هایی از قبیل حافظ خوانی، قصه گویی، نقالی خوانی، خیمه شب بازی، عروسک گردانی و.

، فضاسازی شهری با برپایی سفره های یلدایی و همچنین اجرای استیج و فعالیت غرفه های فرهنگی در میادین، معابر، بوستان ها و فضاهای شهری به تهران رنگ و بوی یلدایی خواهد بخشید.

وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه بانوان و نوجوانان، نمایشگاه عکس یلدایی، برپایی جشن نوبرانه ویژه آشناسازی کودکان با آداب و سنن ایرانیان در این شب، گردشگری یلدایی با اعزام جوانان و نوجوانان به اماکن تاریخی و گردگشگری شهر تهران و همچنین نمایشگاه یلدای اقوام با معرفی آداب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های یلدایی تهران

اعلام برنامه های یلدایی تهران