مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:512022-12-21سياسي

نداشتن سواد رسانه ای، پاشنه آشیل مدیر عصر رسانه/مسئولان بخوانند!


این روزها و طی تجربیات ماه های اخیر مساله فراگیری و تقویت سواد رسانه ای برای همه اقشار یعنی سه ضلع «مردم»، «رسانه ها» و «مسئولان» بیش از پیش خودنمایی کرد.

- این روزها و طی تجربیات ماه های اخیر مساله فراگیری و تقویت سواد رسانه ای برای همه اقشار یعنی سه ضلع مردم ، رسانه ها و مسئولان بیش از پیش خودنمایی کرد.

خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ و ادب: معصومه نصیری دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران و پژوهشگر حوزه سواد رسانه ای در یادداشتی که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته، به بحث درباره ضرورت سواد رسانه ای پرداخته است.

مشروح این یادداشت را در ادامه بخوانید: این روزها و طی تجربیات ماه های اخیر، همانگونه که پیشتر نیز بارها مورد تاکید قرار گرفته بود، مساله فراگیری و تقویت سواد رسانه ای برای همه اقشار یعنی سه ضلع مردم ، رسانه ها و مسئولان بیش از پیش خودنمایی کرد.

چه مردمی که به علت فقدان سواد رسانه ای و البته در معرض فوج تاریخی انواع شایعه و فیک نیوز، قدرت تمییز حقیقت و حادواقعیت ها را نداشته باشد، چه رسانه هایی که بیش از آفند در لاک پدافند بودند و روایت هایشان بسیار متاخر و دیرهنگام بود و البته برخی اهالی رسانه که بازنشردهنده شایعات مهندسی شده بودند و چه مسئولانی که درکی از ضرورت توجه به فرامتن و تولید پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن سواد رسانه ای، پاشنه آشیل مدیر عصر رسانه/مسئولان بخوانند!

نداشتن سواد رسانه ای، پاشنه آشیل مدیر عصر رسانه/مسئولان بخوانند!