مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-21سياسي

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار افتتاح می شود


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، فتح الله توسلی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح و راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی  شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: یکم دی ماه با حضور  رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ انجام می می گیرد.

وی گفت: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار طی چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس ادامه داد: خوشبختانه تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است.

وی با بیان اینکه به زودی این درمانگاه افتتاح می شود گفت: با این اتفاق دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش خواهد یافت.

توسلی با بیان اینکه سالانه مردم بهار و کبودراهنگ صدها میلیارد تومان به تأمین اجتماعی پول پرداخت می کنند اما خدمتی دریافت نمی کنند، گفت: در تلاشیم همزمان با افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رییس سازمان کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ نیز به زمین زده شود ضمن اینکه زمین پروژه تأمین و مجوز آن اخذ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار افتتاح می شود

درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار افتتاح می شود