مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-21ورزشي

بودجه مناسبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات اخیر بیانگر دمیده شدن خون تازه در رگ های وزارت ورزش و جوانان است.

- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات اخیر بیانگر دمیده شدن خون تازه در رگ های وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: ورزش و جوانان باید به صورت ویژه در بودجه و برنامه هفتم دیده شود و این مطالبه ما از دولت است و در کمیسیون نیز دنبال می کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: پیشنهاد این است که بودجه مناسبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود تا این وزارتخانه به صورت متناسب نسبت به تقسیم بودجه برای فدراسیونها اقدام کند.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس عنوان کرد: حمایت ویژه خود را از وزیر ورزش و جوانان اعلام می داریم و در این راستا هر حمایتی لازم باشد در دستور کار قرار می دهیم.

وی با حضور در ستاد وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک انتصاب میرهادی قره سید رومیانی به عنوان معاون جدید پارلمانی گفت: تغییرات اخیر بیانگر دمیده شدن خون تازه در رگ های وزارت ورزش و جوانان است و ان شاءالله جامعه ورزش و جوانان از این تغییرات منتفع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه مناسبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود

بودجه مناسبی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده شود