مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-21سياسي

برگزاری نشست جهاد تبیین و بیانیه گام دوم در نهاوند


همدان_رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: نشستی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، به مناسبت روز حوزه و دانشگاه در شهرستان نهاوند برگزار شد.

- حجت الاسلام محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این نشست استاد عبدالحسن خسروپناه عضو هیأت علمی و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در خصوص سیر تاریخی وحدت حوزه و دانشگاه صحبت کردند افزود: ایشان مراحل سیر حوزه و دانشگاه را در چهار عنوان تابه امروز بیان کردند.

وی یادآور شد: عبدالحسین خسرو پناه با بیان اینکه مرحله اول، وحدتی که بین حوزه و دانشگاه شکل گرفت، وحدت ترویجی بود و به عبارت دیگر برگزاری جلسات و دورهمی های بین اساتید دانشگاه و طلاب حوزه علمیه که با فضای فکری یکدیگر آشنا شوند و با محورها و روش های علمی که هر کدام از این بخش ها در جریان است نام بردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه بیان کرد: این استاد دانشگاه در ادامه نشست از مرحله دوم نام بردند وافزوند مرحله دوم در مباحث معرفتی و علوم انسانی است در این مرحله با ورود اساتید حوزه ها به دانشگاه ها عملاً حوزه ها با علوم انسانی آشنا شدند و متقابلاً با ورود دروس معارف اسلامی و مباحث فقهی به دانشگاه علومی که مرتبط با این حوزه بودند مورد دقت واقع شدند و نظریات جدید در این باب ارائه گردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست جهاد تبیین و بیانیه گام دوم در نهاوند

برگزاری نشست جهاد تبیین و بیانیه گام دوم در نهاوند