مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-21اقتصادي

اینجا قم است یا ساوه؟!


30 مهرماه امسال بود که گزارش ایسنا با عنوان روستاهای شرق ساوه نفس کم آورده اند بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت.

- ایسنا/مرکزی 30 مهرماه امسال بود که گزارش ایسنا با عنوان "روستاهای شرق ساوه نفس کم آورده اند" بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت.

این گزارش در پی تماس تلفنی جمعی از اهالی روستای سینک از توابع بخش مرکزی ساوه با ایسنا در این شهرستان که خبر از برداشت شن و ماسه از رودخانه وفرقان در امتدای رودخانه قره چای در حوزه استحفاظی این شهرستان دادند، منتشر شد که بلافاصله خبرنگار این خبرگزاری به روستاهای سینک، خرم آباد، مجدآباد و سعدآباد که در حدود 35 کیلومتری بخش مرکزی ساوه و در دهستان طرازناهید قرار دارند، عازم شد تا به صورت میدانی موضوع را بررسی کند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکی از این بود که گردوغبار حاصل از برداشت شن و ماسه، مهمان ناخوانده جوامع روستایی این منطقه شده و علاوه بر تهدیدی که برای سلامت روستانشینان به شمار می رود موجب نشستن ذرات بر روی محصولات کشاورزی باغی و زراعی و نیز خانه های روستایی در این منطقه شده و آرامش و آسایش آنان را سلب کرده است.

آنچه در مشاهدات اولیه دیده شد، اقدام غیرکارشناسانه ای است که توسط عده ای بهره بردار(قانونی یا غیرقانونی) موجب تخریب یکی از خوش اقلیم ترین مناطق روستایی ساوه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا قم است یا ساوه؟!

اینجا قم است یا ساوه؟!